17.11.2012

Viides päivä

Viides päivä menossa kevyempää elämää. Kivasti on mennyt. Vaikka olen kipeä, piristää mieltä kummasti, että on saanut pidettyä itsensä ilman napostelua ja turhia kaloreita. On jopa hieman helpottanut tätä alkua, kun ei oikein maista mitään, niin ei tee mielikään. Kurjaa on, kun ei pääse kunnolla liikkumaan, eikä ole tullut kaupassakaan käytyä. Jääkaapin vihannes-osasto on melkein tyhjillään. Huomenna yritän jaksaa lähteä ostamaan kaikkea hyvää ja kevyttä. Tekisi mieli dippiä ja kasviksia.


Lapset halusivat tänään ranskalaisia ja kalapuikkoja. Tein itselleni hampurilaisen ruisleivästä, kahdesta kalapuikosta, sipulista, sipaisusta rasvaa ja ketsuppia. Oli todella yllättävän hyvää, kahdessa filekalapuikossa ei ollut edes sataa kaloria!

Tänään olisi ollut kaverin miehen synttäribileet. Hieman masentaa, kun ei pääse mukaan. Olen niin flunssaväsähtänyt, etten jaksa millään. Eikä ole varaakaan, olen käyttänyt ihan liikaa rahaa joululahjoihin. Täytyy ajatella positiivisesti huomista aamua ja niitä skumppakaloreita, jotka jäävät saamatta. Eikä tarvitse potea ahdistusta, kun ei ole oikein mitään vaatetta mikä näyttäisi kivalta päällä. Itsetunto taitaa olla melko olematon tällä kropalla. Menemme lasten kanssa illalla saunaan ja juon pullon kylmää vissyä. (Vai miksi kutsutaan soda steram-vettä?)


Olen niin iloinen; sairastelusta huolimatta olen saanut Kiloklubin liikuntapäiväkirjaan kulutettuja kaloreita neljän päivän aikana 1206. Olen siis tuohon laskenut mukaan lenkkien ja jumppailun lisäksi myös arkiliikuntaa, kuten kävelyt paikasta toiseen. Kävelen aina ihan reippaasti ja pyrin liukuportaatkin kävelemään. Toivottavasti pysyy motivaatio yllä ja jatkuu tähän malliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti