20.11.2012

Ensimmäisen viikon tulos

Paino oli pudonnut huimat 1,6 kg. Olen todella iloinen!! Tämähän toimii!

Paino oli siis aamulla 104,6 kg.

Painonpudotusta ei vielä ole huomannut vaatteissa. Kasvot tuntuvat hieman hoikentuneen. Ylipäänsä terveellinen syöminen on tehnyt olon paremmaksi. Tästä on ihana jatkaa!!!

Olen ollut siis kipeänä, enkä ole tällä viikolla käynyt lenkillä kuin kerran, jumpannut yhtenä iltana ja muu liikunta oli arkiliikuntaa. Viikon kalorimäärät vaihtelivat välillä 923-1578 kcal/päivä. Tähän väliin täytyy tosin sanoa, että osa kalorimääristä on siis arvioita, koska en omista keittiövaakaa. Tuo 923 kalorin päivä oli ihan poikkeus, yleensä pyrin 1200 kaloriin.


Olen melko tyytyväinen tämän viikon ruokailuihini. En ole kärsinyt juurikaan nälästä, enemmänkin mieliteoista, ja olen syönyt hyvin ja hyvää ruokaa. En ole käynyt päiväkausiin kaupassa, joten kasvispuoli on jäänyt paljon vähemmälle, kuin tavallisesti. Onneksi meillä on hyvät perusruokavarastot pakastimessa ja kaapeissa, olen saanut tietenkin lapsille tehtyä joka päivä lämpimän ruoan. Äitini on tuonut kaupasta maidot, murot, leivät, muut välipalat ja klementiinit, joita lapset syövät pussillisen päivässä.



Ajattelin kirjoittaa joka viikko ainakin yhen päivän ruokapäiväkirjan tännekin. Ruokavalioni ei siis ole vielä minkään mallin mukainen, pyrin vain syömään suht terveellisesti, säännöllisesti ja pitämään kalorit kurissa.Yritän pikkuhiljaa saada ruokailut säännöllisiksi, niin että söisin kolmen tunnin välein. Se ei ole tällä viikolla ihan onnistunut.

Yhden päivän ruokapäiväkirja:

Aamupala:
-kaurapuuro
-1 tl margariinia
-1 tl sokeria
-lasi rasvatonta maitoa
-omena

Lounas:
-purkki maitorahkaa
-2 dl mustikoita
-2 tl sokeria

Välipala:
-kahvi maidolla

Päivällinen:
-uunilohifilettä
-perunaa soseena
-lasi maitoa
-porkkanaraastetta paljon

Iltapala:
-hedelmäsalaattia

2 kommenttia:

  1. Vautsi, hieno pudotus ekalla viikolla. Sun syömiset näyttää kans tosi hyviltä, muistathan juoda tarpeeksi vettä myös? :)

    Tolla menolla oot tavoitteessas pikapuolin, päivä kerrallaan. ^^

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos :) Olen kyllä tosi iloinen!

    Vettä menee kivasti, vähintään se pari litraa päivässä. Olen onneksi aina tykännyt vedestä.

    Oon lukemassa sun blogia, eilisestä alkaen pikkuhiljaa, sieltä täältä.. Hienosti oot pudottanut :))

    VastaaPoista