14.12.2012

Koulukiireitä

Tänään on pitänyt todella kiirettä koulujuttujen kanssa, koska olen taas jättänyt kaiken viime tippaan. Onneksi nyt näyttää jo hyvälle, eikä mene edes tuntia toivoakseni, kun tehtävät ovat valmiina. Mulla on nyt mennyt huonommin sen aikaisemman nukkumaan menon ja pidempien yöunien kanssa. Jotenkin ei ole uni tule ennen kahta, käyn ihan ylikierroksilla iltaisin vaikka olen vähentänyt kahvin juonnin melkein olemattomiin. Aamuisin herätys on seitsemältä. Nyt väsyttää. Onneksi ensi keskiviikon jälkeen helpottaa koulun suhteen pariksi viikoksi.


Laihiksen kanssa on mennyt kivasti. Maanantain kalorit tosin jäivät alle 900. Muuten tällä viikolla olen syönyt 1300-1400 kaloria. Tänään vähän yli; olin aiemmin illalla niin väsykiukkuinen, että oli pakko tehdä vielä hedelmärahka. Siitä tulikin parempi fiilis, vaikkei se väsymykseen auttanutkaan.


Liikunta onedelleen jäänyt tosi vähälle. Onneksi arkiliikuntaa tulee edes hieman. Tenttien jälkeen lupaan reipastua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti